  • Data: 2010-05-08 15:24:09
    Temat: Re: prawo wlasnosci a budowlane
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal pisze:

    > Tak jak wspomnialem plan zagospodarowania przewiduje zabudowe
    > blizniacza. Jesli zatem wykupie fragmet dzialki 'spod dachu' to
    > pytanie moje brzmi- w jaki sposob 'potencjalny klient ktory kiedys
    > moze wykupic dzialke' scali scane z moja sciana? przecie teren pod
    > moim dachem bedzie moj, wiec dlaczego mial by sie budowac na mojej
    > dzialce? ;) To jest chore! ;)
    >
    > BTW- rozumiem ze powinienem zglosic sie do urzedu miasta i prosic o
    > wpis do ksiegi wieczystej ze wlasciciel pozwolil mi wysunac dach? Jak
    > to zorganizowac? bo jesli w ten sposob da rade to obejsc to tak to tez
> [...]

    Niech sasiedzi zglosza budowe WIATY do 25m2 (wymagany brak sprzeciwu, a
    nie pozwolenie na budowe) :)
    Wtedy jest to ICH wiata, a ze przymocowana do twojego budynku? No coz,
    podloz 4 kolki i tyle ;)
    Oczywiscie, ze to przerosnie kompetencje urzednikow, ale sprobowac
    mozna. Moze nie zdarza sie zastanowic w ciagu 30 dni.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl