  • Data: 2006-01-28 14:47:44
    Temat: Re: prawo w Usenecie
    Od: "ksRobak" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kira" <c...@e...wytnij.pl>
    news:drfv28$3vh$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > "ksRobak" <k...@o...pl>
    > Re to: ksRobak [Sat, 28 Jan 2006 14:55:57 +0100]:

    > Jest. Wyobraź sobie, że blokować można nie tylko na wejściu,
    > ale także na wyjściu - czyli mogę sobie ustawić tak, że coś
    > z mojego serwera skierowane do serwera XYZ nie zostanie nigdy
    > z tego mojego w ogóle wysłane. ICMZ?
    > Z "faktami dokonanymi" proponuje na pl.hum.polszczyzna, bo
    > konstrukcja stylistyczna jest wybitnie interesująca.
    >
    > Kira

    Wyobrazić sobie można wszystko ale nie wszystko co sobie Pani
    wyduma JEST FAKTEM. Fakty dokonane to te, które zaistniały
    w rzeczywistości. Takim FAKTEM DOKONANYM jest samowola
    niektórych adminów którzy na swoich serwerach blokują posty
    ogłaszane poprzez Google.
    Jeśli chce Pani bronić oszołomów którzy to robią to proszę pamiętać,
    że także Pani posty mogą być blokowane i wymazywane z serwerów
    bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
    Broniąc samozwańców broni Pani bezprawia i anarchii.
    Edward Robak*