    From: "ksRobak" <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo w Usenecie
    Date: Thu, 26 Jan 2006 20:10:22 +0100

    "rezist.com" <s...@p...com>
    news:drb2jt$1443$1@sparrow.axelspringer.com.pl...
    > "ksRobak" <r...@o...pl>

    > jak widac po tych bredniach ktore wypisujesz,
    > jeszcze Cie nikt wolnosci slowa nie pozbawil.
    > --
    > tomek nowak

    Co jest brednią? Że posty wysyłane przez serwery Google
    nie są zamieszczane na serwerach Gazety, Onetu i TPSA
    a są zamieszczane na innych serwerach?
    Jeśli to jest brednia to czym Pan jesteś? Kłamcą czy pieniaczem
    który patrzy a nie widzi. Co?
    A może to jest brednią, że ktoś/coś które blokuje te posty
    decyduje za mnie co mi wolno czytać a czego nie? Co?
    Jak to jest Panie nowak przez małe "n"?
    PS. oczywiście dzięki takim jak Pan - te osobnicki które robią sobie
    co chcą - czują się bezkarni w polskiej przestrzeni wirtualnej.
    Zawsze znajdzie się jakiś idiota* który będzie bronił samozwańców.
    *idiota - nie odnosi się do Pana Panie nowak ale do kogoś innego.
    Edward Robak*