  • Data: 2006-01-25 23:41:54
    Temat: Re: prawo w Usenecie
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: ksRobak [Thu, 26 Jan 2006 00:33:27 +0100]:

    [ciap bredzenie]

    Usiądź na dupie.
    Weź jakąś książkę na temat sposobu działania Sieci.
    Za parę lat jak zrozumiesz zawartość, poszukaj innej
    na temat sposobu działania grup news.

    Wnioski przekaż wnukom, może one będą potrafiły się
    ciut bardziej z sensem pieklić.
    Aczkolwiek, jeśli zrozumieją, to będą też wiedziały
    że nie ma o co się pieklić.

    Waść takie pierduły tu wypisujesz, że zwyczajnie się
    nie da udzielić odpowiedzi - to takie trochę pytanie
    w stylu "a jak ja zadzwonię do radia X a w radiu Y
    mojej wypowiedzi nie będzie to kto mi ją blokuje???".

    Krótko mówiąc - pierdolisz. I może już przestań?

    Kira