    From: "MarcinK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo pierwokupu - czyli co mam zrobić
    Date: Thu, 22 Mar 2007 22:03:38 +0100

    W umoweie warunkowej została zawarta klauzula, że sprzedający sprzeda mi
    działkę jeśli osoba uprawniona nie skorzysta z prawa pierwokupu.

    Z tego co napisałeś rozumiem, że ta osoba ma czas do zawarcia umowy
    ostatecznej (w warunkowej daliśmy sobie 2 miesiące do zawarcia ostatecznej)
    i albo pisemnie wyrazi chęć alb też pisemnie zrezygnuje z prawa pierwokupu
    tej dziłki?

    Pozdrawiam
    Michał