  • Data: 2003-01-19 13:43:41
    Temat: Re: prawo ojca do widywania dziecka
    Od: "Kudłaty" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:012f.000004f2.3e2a715e@newsgate.onet.pl...
    > Co sugerujesz?...

    Wydaje mi się, że post Dodo oddaje tą samą myśl. Skoro wcześnej ni
    planowałaś ograniczeń, to dlaczego teraz chcesz to zrobić?
    Jeśli Ojciec nie jest niebezpieczny dla dziecka, to powinni móc się spotykać
    wtedy kiedy mają na to ochotę, a nie wtedy kiedy sąd powie. Szczególnie
    jeśli ojciec kocha dziecko i chce z nim utrzymywać kontakt (brak, lub
    ograniczenie tego może BARDZO odbić się na dziecku, uwierz mi, że wiem co
    mówię, bo obserwuję podobną sytuację i szkoda mi tego chłopca).
    Zastanów się, czy kierujesz się dobrem bezimiennego dziecka, czy Waldka.
    Moim zdaniem dobro dopiero rozwijającego się dziecka powinno być na
    pierwszym miejscu, bo Waldka i tak nie zmienisz, a dziecko może mieć w
    przyszłości problemy

    > Znam mojego partnera ;) Nie ma takiej możliwości

    Obyś miała rację, jestem jeszcze młody i sam nie mogę powiedzieć tego co
    Sandra, ale z tego co się trochę orientuję ona chyba ma rację.
    "...wiesz znam wiele kobiet,które tak wypowiadały się już są po ponowym
    rozkładzie..."

    A przy okazji jeśli to co jest powodem tak wielkiej frustracji jednej osoby,
    żeby ograniczać 2 inne osoby z których jedna dopiero się rozwija?

    --
    Mateusz (Kudłaty) Mirski [WRO]
    GG# 551221