  • Data: 2015-11-27 22:23:04
    Temat: Re: prawo jazdy od 2016
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27.11.2015 22:01, witek wrote:

    > Jest możliwe, ale nie na kursie prawa jazdy.
    > Najlepiej się to ćwiczy na torze gdzie wyskakuje ci coś z nienacka, albo
    > z ukrytego schowka, albo coś ci wrzucają z boku.
    > Po kilkudziesięciu godzinach możesz sobie wyrobic odruch nieruszania
    > kierownicy.
    > Nauczyłem się nie probowac omijac, psów, przelatujących zajecy,
    > królików, jeży na drodze itp. Da sie.

    Z ciekawości gdzie wykupiłeś taką usługę?

    > Brak tego odruchu w dużej mierze niestety bywa śmiertelny, o czym miałem
    > się okazję przekonać na moich znajomcyh. Żal im było jeża na drodze.
    > Jeżowi ich nie.

    A skąd wiesz o jeżu? Do czego pieję - myśle że zarówno w tym jak i
    poprzednim paragrafie konfabulujesz:P

    > Nie jestem taki pewien.

    A ja w zasadzie jestem. Na własnych doświadczeniach - gdyby nie odruch
    omijania przeszkód sam zginąłbym pewnie kilka razy plus zabił zapewne
    kilkanaście osób. Jak dotychczas nikt nie ucierpiał, choć oczywiście
    lepiej rozjechać kota niż ryzykować spotkanie z drzewem. Problem w tym,
    że jakbym te odruchy tłumił, to zapewne już bym się zabił (albo kogoś).
    Prosty łuk odruchowy ma swoje zalety - robisz wszystko koło sekundy
    wcześniej, co przekłada się na naście(dziesiąt) metrów.

    Shrek