  • Data: 2015-11-27 22:01:21
    Temat: Re: prawo jazdy od 2016
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek wrote:

    > Po pierwsze to odruch który bardzo ciężko powstrzymać. I mam wątpliwości
    > czy jest to możliwe a już napewno nie na kursie prawka gdzie masz 20
    > godzin na całą naukę;)

    Jest możliwe, ale nie na kursie prawa jazdy.
    Najlepiej się to ćwiczy na torze gdzie wyskakuje ci coś z nienacka, albo
    z ukrytego schowka, albo coś ci wrzucają z boku.
    Po kilkudziesięciu godzinach możesz sobie wyrobic odruch nieruszania
    kierownicy.
    Nauczyłem się nie probowac omijac, psów, przelatujących zajecy,
    królików, jeży na drodze itp. Da sie.
    Niestety nie miałem okazji przekonać się jak zareaguję jak tym czymś
    będzie postać ludzka.
    Tak przy okazji, radze zainstalować giwzdki na zwierzynę na samochodzie.
    Spotkanie z sarną bywa mniej przejemne niż rozjechanie psa.

    > Pomijając już, że to jest na ogół zdrowy odruch.
    Brak tego odruchu w dużej mierze niestety bywa śmiertelny, o czym miałem
    się okazję przekonać na moich znajomcyh. Żal im było jeża na drodze.
    Jeżowi ich nie.

    > Na tym polega, że działa automatycznie, czy byś tam zobaczył TIRa
    > nieoświtlonego czy kota czy pieszego. Ogólnie przeszkody opłaca się omijać.

    Nie jestem taki pewien.