eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawo do kupna biletu :)Re: prawo do kupna biletu :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.pl!newsfeed.
    tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo do kupna biletu :)
    Date: Tue, 14 Jan 2003 16:22:34 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 53
    Message-ID: <b019tj$6k7$1@news.tpi.pl>
    References: <avlrl3$a62$1@zeus.man.szczecin.pl> <avuvd6$si8$1@news.tpi.pl>
    <b016mq$4m9$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: hellnet.myslowice.artcom.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1042557684 6791 213.25.137.14 (14 Jan 2003 15:21:24 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 14 Jan 2003 15:21:24 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:123219
    [ ukryj nagłówki ]

    > Slicznie... ale sa autobusy ktore odjezdzaja np. o 22.50 z podmiejskich
    > dzielnic.
    > Wszelkie kioski sa zamkniete.

    Należy być przewidującym i planując podróż w takich godzinach zaopatrzyć się
    wcześniej w odpowiednie bilety.

    > Podjezdza autobus na przystanek, pasazer
    > wsiada
    > i idzie do kierowcy kupic bilet. Autobus tymczasem rusza. Pasazer mowi:
    > "prosze
    > jeden bilet". Kierowca mowi, ze nie ma. To co ma zrobic wtedy pasazer???

    Kupić ten bilet wcześniej, bądź spytać na tyle szybko żeby jeszcze zdążyć
    wysiąść na tym samym przystanku.

    > Zazadac natychmiastowego zatrzymania, zeby pojsc legalnie na nogach?? Ale
    on
    > JUZ jedzie - i nie ma biletu nie z wlasnej woli - przeciez wiedzial, ze
    > kierowcy sprzedaja
    > bilety i mial prawo oczekiwac mozliwosci zakupu tegoz.

    Nadmieniam raz jeszcze - pasażer decydujący się na zakup biletu u
    kierującego robi to na własne ryzyko, gdyż wcale taka możliwość zaopatrzenia
    nie jest obligatoryjna.

    > W sumie brak biletow u kierowcy moze byc celowym nieuczciwym dzialaniem w
    > celu
    > osiagniecia nieuzasadnonych dochodow - zawsze lepiej bowiem przewoznikowi
    > skasowac oplate podwyzszona niz normalna.

    A to już jest spiskowa teoria dziejów...

    > Zauwazcie, ze w pociagach ZAWSZE mozna kupic bilet, w dodatku w razie
    > wsiadania
    > na stacjach na ktorych nie ma kas lub sa one nieczynne, nie pobiera sie
    > oplaty
    > manipulacyjnej za wypisanie biletu w pociagu - klient jezeli chce uczciwie
    > zaplacic
    > za przejazd, zawsze ma taka mozliwosc. W autobusach czesto takiej
    mozliwosci
    > nie ma.
    > I jest to nieuczciwe.

    To jest uczciwe. Zauważ, że w pociagach jest załoga zajmująca się m.in.
    sprzedażą biletów i nie angażuje się w to maszynisty. A zadaniem
    motorniczego / kierowcy autobusu jest prowadzenie pojazdu w trosce o
    bezpieczeństwo pasażerów, a nie sprzedaż biletow.

    pdr
    Olo


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1