  • Data: 2003-09-13 10:17:15
    Temat: Re: prawo autorskie - program komputerowy
    Od: "Hudson Hawk" <h...@p...pnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam ponownie

    Dziękuję za zainteresowanie się tym tematem i liczne odpowiedzi :-)

    Żadnej odrębnej pisemnej umowy dot. napisania tego programu nie było.
    Mam podpisany przeze mnie dokument pt. "Zakres obowiązków służbowych,
    uprawnień i odpowiedzialności"

    Jest tam punkt w dziale "Szczegółowy zakres obowiązków służbowych" i brzmi
    on:
    "Opracowywanie i modyfikowanie oprogramowań wspomagających pracę pracowników
    firmy XXX"

    Czy jest to jakaś różnica w zanczeniu słów "Opracowywanie" a "Tworzenie" ???

    A jeśli miałbym podpisany przez pracodawcę dokument o brzmieniu mniej więcej
    takim:
    Oświadczam, że program X został napisany przez naszego pracownika Imię
    Nazwisko poza godzinami pracy
    Może macie jakieś inne propozycje treści dokumentu, którego podpisania
    pracodawca nie mógł by mi odmówić.

    pozdrawiam,
    Hudson Hawk