  • Data: 2003-09-13 14:54:29
    Temat: Re: prawo autorskie - program komputerowy
    Od: "Hudson Hawk" <h...@p...pnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Szweicer" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bjv58n$3ss$1@news.onet.pl...

    > Oczywiście, że jest. Opracowanie to określenie wyglądu, funkcjonalności,
    > struktury, użytych algorytmów itd., a tworzenie to już wykonanie samego
    > programu.

    Czy jak bym musiał iść z pracodawcą "na udry" to mogę wygrać przez to że
    jest tam słowo "Opracowywanie" a nie np. "Tworzenie" ?
    Na upartego to mogę dostarczyć strukturę baz danych, ogólny schemat blokowy
    itp. - ale wszystko na papierze a nie jako program wykonywalny. Jak chcą
    mieć program, to będą musieli zapłacić za licencję na użytkowanie.

    Hudson Hawk