    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo autorskie ? moze inne ?
    Date: Tue, 3 Apr 2007 22:46:07 +0200

    On Tue, 3 Apr 2007, Set wrote:

    > A co jesli firma nie zapewnila narzedzi do pracy

    ...to firma powinna zapłacić pracownikowi za "korzystanie
    z własnych narzędzi".
    Taki składnik wynagrodzenia jest nawet zwolniony z opodatkowania,
    patrz art.21.1.13 ustawy o podatku dochodowym (całkiem logicznie,
    bo przecież pracownik wydał *już opodatkowane* pieniądze na swój
    sprzęt i teraz otrzyma tylko częściowy zwrot).

    Jak firma nie płaciła, to na mój gust (znaczy skrzywiony czytaniem
    podobnych ustaw :]) uzyskała "nieodpłatne świadczenie" i powinna
    była zapłacić podatek od niewypłaconych kwot :>

    > Kierowcy jak bryki nie dadza to tez ma kupic swoja?

    Jeśli strony tak się umówią, to owszem, MOŻE tak zrobić, tyle
    że przy samochodzie osobowym jest pewne ograniczenie na takie
    wydatki potocznie zwane "kilometrówką", przepis do odszukania
    w tej samej ustawie ;)
    Polecam specsygnaturkę niżej :) (celowo bez separatora)
    - z pozdrowieniami, Gotfryd

    O: Bo normalnie każdy czyta z góry na dół...
    P: Dlaczego ???
    O: Pisanie nad cytatem !
    P: Jakie są przykłady irytujących obyczajów niektorych newsowiczów ?