  • Data: 2003-03-13 13:33:23
    Temat: Re: prawo a radio internetowe
    Od: "veni__" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzieki za odpowiedz. Z tym, ze chodzilo mi o sam fakt nadawania. A nie praw
    autorskich. Jesli np. sama komponuje muzyke, mam do niej prawo i moga ja
    rozpowszechniac jak zechce. Chyba to normalne. Natomiast w gre wchodzi, czy
    ja sobie moge to radio ot tak postawic i nadawac w necie. Mimo ze jest wiele
    rozglosni tego typu w Polsce, to chcialabym wiedziec, czy to jest zgodne z
    prawem i legalne. W zasadzie nie sa to fale eteru, tylko internet. Sadze ze
    mozna, Ale nie dokopalam sie do zadnych informacji prawnych na ten temat. I
    tego szukam.

    veni___