    From: "piszczyk_dino" <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawnik z urzędu
    Date: Sun, 5 Sep 2004 23:44:20 +0200

    Użytkownik "Monika" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cheelu$cn5$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam
    > zostałam zwolniona z pracy a jestem w ciąży,niedawno odbyła się pierwsza
    > rozprawa na której pracodawca stawił się z prawnikiem, jakie mam szanse na
    > prawnika z urzedu i jak mam to załatwić?
    >
    > Składasz wniosek i uzasadniasz, iż nie możesz ponieść kosztów zastępstwa
    procesowego sytuacją materialną. Wskaż że spowodowałoby to uszczerbek dla
    twej egzystencji. Dołącz zaświadczenia o zarobkach lub zaświadczenie z
    urzędu pracy o bezrobociu. Możesz dołączyć zaświadczenie o ciąży - w sądach
    skończyła się już kasa przewidziana na ten rok na adwokatów z urzędu. A i
    dołącz oświadczenie o stanie majątkowym. Weż go z sądu /mają w każdym
    wydziale cywilnym/ i także dołącz. Zrób to bo będą Cię wzywać do
    uzupełnienia wniosku o to oświadczenie. A i nie licz, że taki pełnomocnik Ci
    pomoże. Polecam samemu poczytać to zawsze jest dużo skuteczniejsze od
    adwokata, bo ci potrafią jedynie ciągnąć kasę.