    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.polityka
    Subject: Re: prawnicy buce
    Date: Fri, 9 Dec 2005 19:24:27 +0100

    Uzytkownik "szyderca" <p...@d...net> napisal w wiadomosci
    news:P0jmf.34$7r6.17@trnddc07...
> [...]
    Jak

    > Proste. Zielone = jedziesz, czerwone = stoisz.

    To jest zasada odczytywania tych ustawien. Ja pytam o ustawe mówiaca,
    kiedy wyswietlac zielone, a kiedy czerwone? Bo inaczej bez
    upowaznienia ustawy mozesz posla zatrzymac durnym mechanizmem.

    > Tak samo jest z immunitetem. Jest immunitet = burak nie ma prawa
    dotknac
    > posla ani dyplomaty.

    Alez by zbadac trzezwosc, to nie trzeba nikogo dotykac. Zdecydowana
    wiekszosc cywilizowanych osób po prostu bez dotykania dmucha i
    odjezdza po kilku minutach.

    > Z tym, ze jest to niewykonalne w przypadku odmowy. Koniec sprawy.
    BUrka
    > co najwyzej moze prosic posla albo dyplomate.

    Wcale zadna ustawa tego nie zabrania. Tylko instrukcja.

    > Durne argumentowanie na poziomie milicjanta z drogowki. Immunitet
    > dotyczy absulutnej nietykalnosci. Zadnej interpretacji, rozszerzenia
    czy
    > zwezenia nie da sie zastosowac.
    > Nie bo zabrania tego ustawa. Uchylic ustawe moze tylko sejm. Chyba
    ze w
    > panstwie prawa...

    Mozesz podac jaka to ustawa tego zabrania? Tylko konkretnie.

    > I wlasnie dlatego naglasniane sprawy zawsze dotycza poslow bedacych
    > opozycji do rzadzacych. Choc statystycznie jest to malo
    prawdopodobne.

    Co Ty nie powiesz. Przypomnij mi, iluz to poslów opozycji w
    poprzedniej kadencji naglosniono. Bo ja przypominam sobie dwóch akurat
    z ugrupowania rzadzacego.

    > Oczywiscie, tylko nie mozna tego robic nielegalnymi metodami panstwa
    > policyjnego. Wracamy do pytania, ilu poslow prowadzilo pod wplywem w
    > ostatnim roku? A ilu policjantow

    Ale przelicz to na ilosc potencjalnych sprawców. Z glowy przypominam
    sobie dwóch poslów, wiec wychodzi na to, ze prawdopodobienstwo wynosi
    conajmniej okolo 0,5%. By policjanci taka skutecznosc osiagneli, to
    musialo by ich byc 500. Tylu na pewno nie bylo. Za to posów na pewno
    bylo wiecej, tylko nie pam,ietam, bo sie tym jakos specjalnie nie
    zajmuje.

    Pomijam fakt, ze w wypadku poslów których badaniu poddawac nie wolno,
    to czarna liczba bedzie bez porównania wieksza, niz w wypadku
    policjantów.