  • Data: 2005-12-09 18:37:13
    Temat: Re: prawnicy buce
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "szyderca" <p...@d...net> napisal w wiadomosci
    news:qcjmf.17$057.14@trndny07...

    > W taki ze poslowi na bani jest trudno zachowac to w tajemnicy, a
    burakom
    > latwiej. Zwlaszcza kiedy chelja w grupie i na sluzbie.

    Zwlaszcza, ze posla obecnie przebadac nie mozna, a policjanta tak.
    Ciekawe wnioski wyciagasz.

    > Tak ssamo jak opisywaly policyjne oszustwa z L4.

    Jak na razie, to zadnego oszustwa z L4 nie ujawniono. No chyba, ze u
    Was w Ameryce cos tam w prasie pisza, to sie nie wypowiadam. Jakis
    geniusz zauwazyl, ze policjanci czesciej choruja niz inni. Czy to
    oszustwo, to na razie nikt nie dowiódl. Mimo wszystko praca policjanta
    powoduje, ze jest bardziej narazony na choroby, niz posel siedzacy
    sobie w chronionym i ogrzewanym budynku. Zupelnie Twojej argumentacji
    nie pojmuje. No i co to ma wspólnego z jazda po pijanemu, to juz nie
    wiem.

    Poza tym, jesli masz dostep do polskiej telewizji w tej odleglej
    Ameryce, to rzuc okiem na obrady sejmu. Policjanci, to chociaz
    zwolnienia lekarskie przynosza. Jak sa obrady sejmu, to jesli z 465
    poslów siedzi na sali kilkunastu, to rekord. Po co im kombinowac?

    > Jak narazie, media
    > "ujawniaja" poslow opozycyjnych i zawsze po zawiadomieniu przez
    burakow,
    > mimo ze procedura raportowania zdarzen nie przewiduje
    natychmiastowych
    > telefonow do redakcji.

    A wiesz która partia w poprzedniej kadencji byla rzadzaca, a która w
    opozycji? Bo wydaje mi sie, ze chyba nie.

    > Przepraszam, "bylo" czy "media podawaly ze bylo"? Bo to jest duza
    > roznica. Oszustw L4 w ogole nie bylo.

    Rozwin te mysl, bo Cie nie rozumiem.

    > I z pewnoscia ma to zrobic inny buc na bance.

    Tak. Oczywiscie. U nas, to trzezwych policjantów w ogóle ne ma. Chleja
    wszyscy na umór i leza po rowach. Jak wrócisz na ziemie, to daj znac.

    > Burakiem jest kazdy kto stawia sie ponad prawem.

    I cos dalej napiszesz, czy to juz wszystko? Bo nie wiem, jak mam te
    definicje skomentowac.

    > Nie koniecznie. Pare miesiecy temu ustalano promile miesiace po
    > zobaczeniu opozycyjnego posla na imprezie, choc nie bylo
    uzasadnionych
    > podejrzen ze w ogole prowadzil po pijanemu.

    Po pierwsze ne po miesiacach. po drugie podejrzenia byc musialy, skoro
    ustalano. po tzrecie, jakby sie poddal bezposrednio badaniu, to by nie
    trzeba bylo kombinowac.

    Wlasnie mi trzeci przypadek przypomniales. Wiec teraz
    parwdopodobienstwo pijanego posla wzroslo do 0,65%, czyli juz dla
    równowagi trzeba by bylo 650 policjantów na bani.