  • Data: 2005-12-09 16:52:01
    Temat: Re: prawnicy buce
    Od: "barakuda" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule news:b4imf.30$1b.28@trndny03,
    niejaki(a): szyderca z adresu <p...@d...net> napisal(a):

    > Tylko ze te zasade dzialania swiatel reguluje ustawa ustanowiona przez
    > Sejm, a nie interpretacja buraka z milicyjnej szkoly bucow w
    > Szczytnie.

    Stary ty czegos nie wiesz Komendant Glówny Policji - który jest generalem i
    podpisze nowa instrukcje ,nigdy policjantem nie byl nie konczyl szkoly w
    Szczytnie /tak przez ciebie nielubianej/ bo skonczyl KUL no wiec chyba sie
    zana, a jego nadzorca /wiceminister/ tez jest dobrze przygotowany bo w
    Warszawie kierowal straza mejska - wiec jak widac obaj maja wyskoie
    kawlifikacje policyjne, nie wiem dlaczego masz takie watpliwosci.
    barakuda