  • Data: 2024-08-25 12:05:54
    Temat: Re: prawa swiadka
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.08.2024 o 11:45, Shrek pisze:
    > Robert tu takie myśleie ciągle uskutecznia - szukać po BTS nie ma sensu,
    > bo mała dokładność, po GPS nie ma sensu bo poszukiwana może mieć nokię
    > 3210, spytać świadka co widział kto zajebał moto nie ma sensu, bo wtedy
    > będą wiedzieć że szukają - więc nie ma sensu szukać, AEd nie ma sensu
    > używać dopóki pikawa definytywnie nie stanie. Itd.

    Ty po prostu nie rozumiesz meritum sprawy, a chcąc "błysnąć elokwencją"
    wymyślasz, co ja myślę, a potem ofiarnie to zwalczasz. W wypadku AED
    problemem nie było to - że Ci przypomnę - czy jest sens używania AED,
    czy nie - a to, czy można ścigać karnie ratownika za jego nieużyczenie
    ratującym kilka ulic dalej zasłabniętego. Nie można ścigać, bo nie ma na
    to przepisu karnego. Z sensem używania lub nie AED nie ma to w ogóle
    żadnego związku, choć ty uparcie próbujesz likwidować tę różnicę. Czy
    dotarły już do Ciebie informacje o skazaniu tego ratownika? Bo może ktoś
    był odmiennego do mnie zdania, ale zdaje się nie.

    Miło, że choć zapamiętałeś, czemu odradzałem na tym etapie słuchanie w
    charakterze świadka uczestnika zaboru motocykla. Postrzegam to za swój
    sukces dydaktyczny. Jeszcze kilka lat i może zrozumiesz czemu, gdyby
    sprawcy się zorientowali, że ktoś szuka tego złomu, to byś go w życiu
    nie odzyskał. Wiesz, ślepej kurze, też czasem trafi się ziarno, co nie
    oznacza, ze należy im wydrapywać te oczy celem zwiększenia szansy
    nakarmienia.
    --
    (~) Robert Tomasik