  • Data: 2009-07-30 11:33:40
    Temat: Re: prawa spółdzielni a prawa właściciela mieszkania
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 30 Jul 2009 11:55:58 +0200, MZ napisał(a):

    > Pytanie:
    > W jaki sposób (powołując się na jakie przepisy) mogę próbować walczyć o
    > zmianę lokalizacji skrzynki z hydrantem?

    To masz jeszcze pikuś ;)
    Wczoraj w TVN24 był reportaż z jakiejś tam wioski, gdzie jakieś debile
    modernizują drogę. Sęk w tym że zamiast korytować, oni po prostu nawieźli
    podsypkę i ... podnieśli poziom drogi, pozostawiając sąsiadujące z ta drogą
    nieruchomości "ze spadkiem", czyli całą deszczóka po prostu "spływa na
    posesję".
    Zarówno goguś z MZD, jak i kierownik budowy czy tez jakiś magisterek z
    wydziału architektury ... nie widza problemu!! Twierdzą że wszystko jest
    zgodnie z ... projektem!!!
    Kurwa - nikt z nich nie potrafi zatrybić że projekt jest opracowany nawet
    bez wizji lokalnej, pewnie pokreślono go na podstawie innego projektu i
    jest po prostu spierdolony. I po swojej stronie nie widza winy.
    No wiecie co, w normalnym kraju, takie gogusie by wyleciały na zbity pysk z
    roboty.
    A projektanta - obciążyłbym kosztami już wykonanych prac i kolejnym
    opracowaniem PRAWIDŁOWEGO projektu.