eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawa niezadowolonej konsumentki › Re: prawa niezadowolonej konsumentki
  • Data: 2007-02-22 20:37:55
    Temat: Re: prawa niezadowolonej konsumentki
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Olgierd wrote:

    >> A jeśli nie - to na jaką inną niezgodność chcesz się powołać?
    >
    > Np. wada ukryta, kiepskie tworzywo itd.

    No, ale to już musiałbyś jakoś udowodnić...

    > Już pomijam - bo to dowcip raczej - źle obliczone obciążenia ;-)
    > Tak czy inaczej to sprzedawca będzie musiał wykazać, że żadna z tych
    > przesłanek nie zaszła.

    Dlaczego? To klient chce uzyskać skutek prawny - czyli to klient
    musiałby jakoś udowodnić, że faktycznie nie rozwalił sam (przez
    niepoprawne obchodzenie się z towarem) tylko faktycznie towar miał wadę
    i się "sam" rozwalił.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1