eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawa niezadowolonej konsumentki › Re: prawa niezadowolonej konsumentki
  • Data: 2007-02-22 21:23:27
    Temat: Re: prawa niezadowolonej konsumentki
    Od: Olgierd <n...@o...bblog.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 22 Feb 2007 21:37:55 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    >> Np. wada ukryta, kiepskie tworzywo itd.
    >
    > No, ale to już musiałbyś jakoś udowodnić...

    Nie, już ustaliliśmy: w ciągu 6 miesięcy udowadnia sprzedawca, jeśli chce
    się uchylić od domniemania prawnego.

    >> Już pomijam - bo to dowcip raczej - źle obliczone obciążenia ;-) Tak czy
    >> inaczej to sprzedawca będzie musiał wykazać, że żadna z tych przesłanek
    >> nie zaszła.
    >
    > Dlaczego? To klient chce uzyskać skutek prawny - czyli to klient musiałby
    > jakoś udowodnić, że faktycznie nie rozwalił sam (przez niepoprawne
    > obchodzenie się z towarem) tylko faktycznie towar miał wadę i się "sam"
    > rozwalił.

    Wskazałem Ci przepis. Tam jest zawarte domniemanie prawne, a więc sytuacja,
    w której wyłączoną masz regułę z art. 6 kc.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    blog "Lege Artis" ==> http://olgierd.bblog.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1