  • Data: 2019-06-11 23:16:43
    Temat: Re: prawa dwa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.06.2019 o 22:58, J.F. pisze:

    > Imo moze odwrotnie. Na samym L roznicowka nie zadziala.

    Zadziała. Zawsze czegoś dotknie.

    > No i jest.
    > wykladzina, panele, styropian, beton i dopiero zbrojenie :-)

    To sprawdź (to ironia i nie należy traktować tego jako próby namówienia
    do samobójstwa - nie rób tego w domu):P

    > trzech rak nie ma, wiec szansa ze nie chwyci za PE jest spora :-)

    Ale gdzieś zawsze ucieknie.

    > Ja wiem - bedzie wywalala co chwila.

    A niby czemu? Pisałeś, że tak dobrze wszystko odizolowane od ziemi:P Nie
    - nie dlatego. Dlatego, że niewolno. A dlaczego niewolno... to jest
    pytanie;)

    > W sumie, to trudno powiedziec co tam bylo.
    > Ale wychodzi na to, ze druty pod napieciem wystawaly ze sciany.

    Czyli raczej dobra nie była:P

    > Daj filmik :-)

    Ja tam swoich fakapów nie filmuję;) Może w którymś odcinku yutubowego
    elektryka z jedną brwią będzie. A tak na poważnie - wpadłem na
    "doskonały" pomysł, że nie będę wyłączał bo z drabinki "prezes" nie
    dosięgałem do bezpiecznika (swoją droga tak nie wolno robić
    rozdzilnicy). Drabinka jak można obejrzeć przed pałacem plastikowa,
    wykabinowałem, ze jedną reką na plastikowej drabinie... I było dobrze,
    dopóki nie dotknąłem ściany drugim łokciem. Wywaliło.

    Shrek