  • Data: 2019-06-11 11:53:59
    Temat: Re: prawa dwa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5cfeb6a3$0$17342$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 10.06.2019 o 16:49, J.F. pisze:
    > Moze i wrocili - jak pisalem - nie wiem gdzie was wypuscili, ale
    > Rynek w Krakowie łatwy.
    > Wypuscic gdzies w miasto to bym sie bal.

    >Ja też. Ale wtedy się nie bałem;)

    No ba, chlopak sie bal nie bedzie, ale nauczyciel, majac w
    perspektywie odlot samolotu ?

    >W czwartej klasie, to już dyszkę mieliśmy:P

    I dzielnice cala zjezdzoną.
    A teraz majac dyszke, to ledwo zaczales chodzic samodzielnie.

    Choc z drugiej strony ... teraz mamy jakies zielone przedszkola i
    dzieciaki sa jakby wczesniej wyrywane od rodzicow na jedna noc czy
    dwie ...

    J.