  • Data: 2019-05-29 21:39:25
    Temat: Re: prawa dwa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli nawet tak jest, to nadal nie powoduje, ze ejst jego pracodawcą.

    Wykonuje usługi (posługi) w imieniu KK? No to KK za jego działanie w
    zakresie tych usług/posług odpowiada. W pozostałym zakresie - zależy jak
    oceni sąd.

    To może inaczej - spora część lekarzy jest zatrudniona na kontrakty nie
    będące umowami o pracę. Jak taki lekarz popełni błąd, albo wsadzi łapę
    nie tam gdzie trzeba, to pozywa się szpital - prawda? A czemu - przecież
    lekarze sami za siebie płacą ZUS? Naprawdę nie wiem do czego dążysz.

    Shrek