  • Data: 2019-05-30 21:28:27
    Temat: Re: prawa dwa
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.05.2019 o 06:32, Shrek pisze:

    > Ale nie o pracę i sam płaci za siebie zus. Nie wiem czemu to akurat
    > według ciebie istotne, ale to jest tu wspólne u lekarzy i duchownych.

    Ano temu, że o ile lekarz wykonuje umowę na rzecz szpitala - i stąd
    wynika odpowiedzialność szpitala, to podobnego stosunku w pracy księdza
    i działalności kościoła dopatrzeć się nie mogę. Może błądzę, ale wskaż
    konkretny przepis to normujący.

    > Akurat z wolnumi ludzmi to pójdzie bardzo prosto bo podlegają wyższemu w
    > hierarchi.

    Podlegają, dokąd chcą. Poczytaj o sprawie pewnego zakonnika z Torunia.