  • Data: 2019-05-27 06:38:00
    Temat: Re: prawa dwa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja nie pytam przez co. To dość złożony problem, zwłaszcza w wypadku tak
    > złożonej materii, jak seks.

    A mówią, "proste jak jebanie"...

    > Ja pytam, czy - Twoim zdaniem -można sie
    > tego nieumyślnie dopuścić. Bo ja sobie nie wyobrażam czego takiego, ale
    > może mam za małą wyobraźnię.

    Można - po pijaku, na dragach, W skrajnym przypadku można nie wiedzieć
    co to seks - pamiętaj, że teoretycznie praktycznie każdy duchowny jest
    prawiczkiem;)

    > Po pierwsze mamy coś takiego, jak tajemnicę spowiedzi. Jest ona nawet w
    > prawie świeckim honorowana.

    Z ciekwawości - paragraf? Nie mówię, że nie.

    > Po drugie - i hierarchowie często się tak
    > tłumaczą - czasem nie do końca wiadomo, jak tam było.

    Ale to nie problem - prokurator od ręki postawi zarzuty (oczywiście dla
    dobra duchownego), a potem wszystko wyjaśni:P

    > Oczywiście teraz wychodzą na jaw sytuacje, gdzie zarzut był oczywiście
    > prawdziwy. Tyle tylko, że teraz dziennikarze polują na wszystkie
    > przypadki pomówień i dopatrują się za każdym razem tuszowania. Kazdy
    > głos rozsądku, ze coś wymaga zbadania jest stygmatyzowany, jako obrona
    > pedofilii.

    I słusznie - skoro mieli na tyle wątpliwości, żeby wysyłać klienta na
    seksturystykę między parafiami, to znaczy, że mieli na tyle podstaw,
    żeby się z tym podzielić z prokuratorem. On to powinien wyjaśnić - prawda?

    > Moim zdaniem to problem podobny, do tego z AED. Nie dopuszczasz po
    > prostu innego punktu widzenia albo tego, że ktoś podejmuje decyzje
    > taktyczne na podstawie posiadanej w danym momencie wiedzy, a nie na
    > podstawie tego, co ustalono "po latach" i po prostu może się pomylić.

    A moim zdaniem ty masz coś nie tak pod czaszką.

    Shrek