    Subject: Re: prawa dwa
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sun, 26 May 2019 19:37:28 +0200

    W dniu 25.05.2019 o 14:06, Shrek pisze:

    > Z przekroczeniem prędkości to nie wiem, ale jak przeleci przypadkiem
    > nieletniego, to go przenoszą do innej parafi.

    Może PRZYPADKIEM kogoś przelecieć? Tak niechcący? No i to nie Polska go
    przenosi, a Kościół Katolicki. Kościół nie jest z kolei organem ścigania
    i nie wiem, dlaczego tego od niego oczekujesz. Kościół robi to, co uważa
    dla niego za najlepsze. Przeniesienie do innej parafii przecież nie
    powoduje, że nie można tej osoby ścigać. Chwilowo zmniejsza nawet szanse
    na wpływanie przez samego podejrzanego na zeznania świadków. Nie idź za
    owczym pędem osób krytykujących dla zasady Kościół.