  • Data: 2019-05-26 21:16:59
    Temat: Re: prawa dwa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.05.2019 o 20:55, A. Filip pisze:

    > Taki obowiązek samooskarżenia się osoby prawnej?

    Dlaczego prawnej - to duchowny przestaje być osobą fizyczną? Jeśli
    wiedział o przypadkach wykorzystania seksualnego dzieci, to jego
    zasranym obowiązkiem było powiadomienie odpowiednich organów (i nie mam
    na myśli biskupa). Jeśli tego nie robił, bo myślał, że w ten sposób
    chroni swoją organizację, to teraz ta organizacja ponosi tego
    konsekwencje. Nie rozumiem czemu miałbym tej organizacji za taki stan
    rzeczy nie krytykować.

    Kościół katolicki ma tylko jedną zaletę, ale na tej grupie nie wypada o
    niej głośno mówić, bo podpadałoby to pewnie pod paragrafy związane z
    rasizmem i obrażaniem uczuć religijnych. Ale to bardzo nisko ustawiona
    poprzeczka.

    Shrek