    From: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawa autorskie - fragment mapy
    Date: Sun, 27 Apr 2008 07:33:53 -0700 (PDT)

    On 27 Kwi, 15:54, "(:> PABLO <:) " <p...@W...gazeta.pl> wrote:

    > Kradzież, a kradzież to zupełnie dwa różne czasem słowa.
    > Jak się coś znajdzie na ulicy to też jest kradzież?

    > Co jakkolwiek nie zwalnia mnie z odpowiedzialności..

    TO ze cos lezy w internecie nei znaczy ze nie ma wlasciciela. Prawo
    jest takie ze nie trzeba wszystkie podpisywac zeby wszyscy wiedzieli
    ze nie nalezy brac bez pytania.

    Ciebie zwalnia, ty dostales mape od kogos miales pelne prawo
    przypuszczac ze jest wolna od jakicholwiek problemow prawnych. Teraz
    musisz wykazac ze mape dostales od kolegi i to on nie mial prawa nia
    dysponowac.