    From: Wrak Tristana <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: praktyki kanarów. Jak to jest wg prawa?
    Date: Wed, 01 Aug 2007 11:38:52 +0200

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 31 lipca 2007 23:23
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <2...@n...lechistan.com>):

    > Wiesz, duża część kanarów to ten sam gatunek ludzi, co ochroniarze. A
    > wiadomo, jakie szumowiny do tej roboty trafiają...

    Taaa... Moi byli uczniowie np. Mili, uśmiechnięci, usłużni (siakoś inni niż
    w szkole :D ). W końcu robią u wymagającego molocha i do tego muszą bez
    defakto żadnych uprawnień przekonywać ludzi do zachowania porządków.

    Sam kiedyś w ś.p. Geancie miałem zajście typu: wszedłem z plecakiem na halę
    i wyszedłem. Ochroniara chce rewidować, ale że miałem wtedy zły humor to
    spytałem ,,czy jestem o coś oskarżony?''. Odpowiedziała, że nie, to ja na
    to ,,no to do widzenia''... I podejrzewam, że wcale nie jestem najgorszym z
    chamów, jakich spotyka na codzień.

    > Nigdy nie zdarzyło ci się przez zapomnienie np. zostawić dokumenty (z
    > biletem okresowym) w domu?

    Nie. Ale jeśli to co? Jak będziesz jechał bez prawka, też dostaniesz mandat
    albo jeszcze co gorzej. Jak zapomnisz kluczy to też do biura nie wejdziesz.
    Uważasz, że kontroler ma każdego puszczać, bo zapomniał?

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl