  • Data: 2007-08-01 10:17:37
    Temat: Re: praktyki kanarów. Jak to jest wg prawa?
    Od: "Jackare" <j...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zadam wyjscia na najblizszym pzystanku i wezwnai policji, kanar
    > bezprawnie mnie zatrzymuej w autobusie i powoduje zmiane trasy, zmuszjac
    > mnie do zaplaty za usluge ktorej nie zamowilem, nadal nie widze podstawy.

    Godząc się na regulamin zgodziłeś się na poddawanie się odpowiedniej
    procedurze kontroli. Jezeli nie chcesz się jej poddac lub jeżeli nie masz
    tytułu uprawniającego do przejazdu, kontroler podejmuje działania
    przewidziane regulaminem na który wyraziłeś zgodę. Niestety za te działania
    regulamin przewioduje dodatkowe opłaty na które wyraziłeś zgodę...
    --
    Jackare