    From: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prad na lewo
    Date: Fri, 6 Sep 2002 11:17:10 +0200

    > Wiem ze moi sasiedzi maja odlaczony licznik pradu tzn zdjety. Ale mimo
    > wszystko swiatlo sie u nich swieci (reszty sprzetow domowych nie znam ale
    > mysle ze lodowke pewnie tez maja).Za to u nas w domu pracimy okropnie
    > wielkie rachunki. Licznik byl niby sprawdzany czy nie ma jalowego
    przebiegu
    > ale polegalo to na wylaczeniu korkow i sprawdzeniu czy licznik sie kreci.
    > Sa to ludzie niezwykle konfliktowi i nieprzyjazni reszcie mieszkancow wiec
    > nawet jesli nie podlaczyli sie do nas to i tak chcialabym to sprawdzic. Z
> [...]

    Wieczorem jak u nich sie pali swiatlo wykrec korki jak u nich zgasnie to
    znaczy ze nie ciagna na twoj licznik ..

    Po kolejne mozesz myslec tak czemu mam nie zglosic skoro ja doplacam przez
    neigo ze on kradnie do pradu ..
    Ale z drugiej strony czemu umaza sie czesciowo dlugi czy tez odsetki
    wielkim zakladom a nas sie kara za to ..

    Zrob jak uwazasz .. a ja wiem swoje ze wielu ludzi ma na lewo podlaczenie i
    neich maja szkoda ze sam nie moge .. a tez bym to zrobil ...

    AJA
    P.S. lepiej bylo wybudowac elektrownie atomowa jedna czy ze dwie i nie byl
    by taki drogi prad