eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopracownik staje się konkurencjąRe: pracownik staje siękonkurencją
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Marian <m...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pracownik staje siękonkurencją
    Date: Fri, 17 Oct 2008 18:57:32 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 41
    Message-ID: <gdag5t$53p$3@news.onet.pl>
    References: <9...@b...googlegroups.com>
    <3...@n...onet.pl>
    <Pine.WNT.4.64.0810161124060.3252@quad> <gd734f$6ug$1@news.onet.pl>
    <Pine.WNT.4.64.0810170945040.3676@quad> <gda98t$fln$1@news.onet.pl>
    <Pine.WNT.4.64.0810171753550.2300@quad>
    NNTP-Posting-Host: 80-254-75-168.dynamic.swissvpn.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1224262653 5241 80.254.75.168 (17 Oct 2008 16:57:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 17 Oct 2008 16:57:33 +0000 (UTC)
    X-Sender: OTHox+QR0OzaT1dVHHKZZB4hcQdqYPJ+
    In-Reply-To: <Pine.WNT.4.64.0810171753550.2300@quad>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl-PL; rv:1.8.1.17)
    Gecko/20080829 SeaMonkey/1.1.12
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:558669
    [ ukryj nagłówki ]

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > On Fri, 17 Oct 2008, Marian wrote:
    >
    >>> *nie ma*, w tym tego, czego niektórzy nie chcą widzieć: wśród tysięcy
    >>> wpisów w K.T. nie ma informacji "do kogo warto zadzwonić".
    >>
    >> Dobry handlowiec moze miec niebanalne przeczucie do kogo warto uderzyc :)
    >
    > To poczucie może napotkać na "doświadczenie życiowe" u sędziego" ;)

    coz, takie jest zycie ;)
    >
    >>> z posiadanych informacji. Bądź że to klienci "sami przyszli".
    >>
    >> No pewnie, ze sami przyszli :) Dzwonili do pana Marka Kowalskiego i go
    >> szukali, i jak nie znalezli w firmie FFF to znalezli w innej :)
    >
    > A na to nie ma obrony.
    > O ile nie znajdą się dowody, że było inaczej.
    > W końcu kto do kogo dzwonił może wyniknąć z bilingu :)
    >
    >>> Jak udowodni że zadzwonił do 1726 firm ze stron od 1 do 50 to na
    >>> to, że było tam 4 klientów byłego pracodawcy nikt nie ma wpływu.
    >>
    >> Hmmm, to wystarczy wziac jakiegos telemarketera, z zadaniem
    >> "przedzwonienia" wszystkich po kolei, zeby slad w billingu zostal ;)
    >
    > Sądzę, że jak kogoś stać, to właśnie tak robi.

    Zamawia sie usluge i sie robi. To duzo taniej niz samemu obdzwaniac. A
    si ei obdzwoni i ma sie kwit i sie jest czystym - rzeczy bezcenne :)

    > Oczywiście jeśli zdaje sobie sprawę z istnienie "nieuczciwej konkurencji"
    > i realnie bierze pod uwagę zarówno desperację byłego pracodawcy jak
    > i jego świadomość prawną (np. to czy ma prawników i czy grupy czyta ;)).

    :)

    Swoja droga co to za firma, gdzi eodejscie pracownik ai podebranie kilku
    klientow sypie powoduje "rozpad firmy matki". :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1