eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopracownik staje się konkurencjąRe: pracownik staje siękonkurencją
  • Data: 2008-10-17 15:57:15
    Temat: Re: pracownik staje siękonkurencją
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 17 Oct 2008, Marian wrote:

    >> *nie ma*, w tym tego, czego niektórzy nie chcą widzieć: wśród tysięcy
    >> wpisów w K.T. nie ma informacji "do kogo warto zadzwonić".
    >
    > Dobry handlowiec moze miec niebanalne przeczucie do kogo warto uderzyc :)

    To poczucie może napotkać na "doświadczenie życiowe" u sędziego" ;)

    >> z posiadanych informacji. Bądź że to klienci "sami przyszli".
    >
    > No pewnie, ze sami przyszli :) Dzwonili do pana Marka Kowalskiego i go
    > szukali, i jak nie znalezli w firmie FFF to znalezli w innej :)

    A na to nie ma obrony.
    O ile nie znajdą się dowody, że było inaczej.
    W końcu kto do kogo dzwonił może wyniknąć z bilingu :)

    >> Jak udowodni że zadzwonił do 1726 firm ze stron od 1 do 50 to na
    >> to, że było tam 4 klientów byłego pracodawcy nikt nie ma wpływu.
    >
    > Hmmm, to wystarczy wziac jakiegos telemarketera, z zadaniem "przedzwonienia"
    > wszystkich po kolei, zeby slad w billingu zostal ;)

    Sądzę, że jak kogoś stać, to właśnie tak robi.
    Oczywiście jeśli zdaje sobie sprawę z istnienie "nieuczciwej konkurencji"
    i realnie bierze pod uwagę zarówno desperację byłego pracodawcy jak
    i jego świadomość prawną (np. to czy ma prawników i czy grupy czyta ;)).

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1