  • Data: 2010-05-07 15:01:54
    Temat: Re: pracodawca pyta o zatrudnienie w innych miejscach
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Maj, 14:39, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > W wiadomościnews:6d783a9e-cf52-4d2a-a56e-f514884bff77@
    i10g2000yqh.googlegroups.comBK

    > Bo skutków jakoś nie widać... :)
    >
    > --
    > Jotte

    Skad wiesz? :) Moze np. jestem aktywny czlonkiem stowarzyszenia
    mieszkancow swojej dzielnicy i aktywnie chodze na wszystkie oficjalne
    i nieoficjalne spotkania w dziedzinie wydawania pieniedzy budzetowych
    w mojej dzielnic? :) :) :) Moze kazda wolna chwile spedzam na pisaniu
    listow do NIK i prokuratury w sprawie wyjasniania marnowania
    publicznych pieniedzy? :)

    Nie masz najmniejszego pojecia co robie w swoim wolnym czasie -
    dlaczego wiec to oceniasz? ;) Zarzucasz mi bycie betodem, dogmatyzm
    etc. a sam zachowujesz sie jeszcze gorzej :) Wydajesz sady na temat
    braku dzialan z mojej strony lub braku skutecznosci moich dzialan
    majac doslownie 0 informacji zrodlowych.