  • Data: 2010-05-07 12:52:39
    Temat: Re: pracodawca pyta o zatrudnienie w innych miejscach
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news:3498f445-2752-4031-b405-daffba467222@e2g2000yqn
    .googlegroups.com BK
    <b...@g...com> pisze:

    > Ale Ty nie rozumiesz, ze dla mnie takie samo obrzydzenie powoduje
    > zmarnowanie 1 zl jak zmarnowanie ich 1 000 000. Nie boli mnie kwota -
    > tylko sam fakt marnowania i powszechnego na to przyzwolenia.
    Właśnie o ten brak właściwych proporcji oceny zjawisk mi chodzi, to twój
    zasadniczy błąd w myśleniu.
    Sztywny, wąski dogmatyzm, bez próby zrozumienia całości mechanizmu.
    Dlatego pisałem o tym, że najpierw się leczy gorszą chorobę.
    Lepiej leczyć najpierw masywny zawał czy chory ząb?

    > Dla Ciebie nie jest to problem - bo przeciez marnuje sie malo.
    > Ja natomiast wychodze z zalozenia, ze trzeba walczyc z metalnoscia
    > marnowania
    Wychodź z czego chcesz, ale bądź konsekwentny - co zrobiłeś do tej pory w
    sprawie tej walki, poza gadaniem?

    >- wowczas nie bedzie sie marnowac nic.
    Utopia. Widziałeś gdzieś taki kraj?
    Zresztą to co ty uważasz za marnowanie z innego punktu widzenia wcale nie
    jest marnowaniem.
    Wyrocznią nie jesteś.

    > Budzet to czarna dziura,
    Znasz jakiś kraj bez budżetu?