  • Data: 2010-05-07 15:52:04
    Temat: Re: pracodawca pyta o zatrudnienie w innych miejscach
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news:edfc7cd8-53fb-4042-8cec-f4d7ca41a63d@a21g2000yq
    n.googlegroups.com BK
    <b...@g...com> pisze:

    > Rozumiem. Znow masz problem z odroznieniem zrozumienia od akceptacji.
    > Ja je doskonale rozumiem - podkreslam ponownie ja ich po prostu nie
    > akceptuje bo sa dla mnie chore :)
    To jest nieco dziwna postawa. Rozumiem zjawisko, ale go nie akceptuję.
    I co w efekcie? (Pomijam kwestię, że ja w to zrozumienie tak do końca nie
    wierzę.)
    No ale jak tylko uważasz że rozumiesz i nie akceptujesz to narażasz się na
    dysonans poznawczy i może to jest źródłem twojej frustracji.

    > Nie pytales.
    Z początku nie przyszło mi do głowy.

    > A ja nigdzie nie prosilem o probe przekonania. Nie byla
    > to prosba o nawrocenie :)
    No to OK.

    --
    Jotte