  • Data: 2007-10-24 22:04:57
    Temat: Re: pracodawca-oszust
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ffloqq$7qc$1@nemesis.news.tpi.pl HaNkA ReDhUnTeR
    <s...@i...pl> pisze:

    > ja JEJ podpowiedzialam?:)
    Nie przypisuję ci tego. Zauważam jedynie, że można IMO tak to postrzegać.

    > ROTFL
    Czemu niektórzy tak chętnie deklarują, że mają zwyczaj miotać się po
    podłodze skręcani konwulsjami kretyńskiego śmiechu?
    Przecież to bynajmniej zaszczytu nie przynosi...

    > To tak jakbym podejrzewala, ze ty podpowiadasz na privie np Robertowi
    > Tomasikowi, ze o tych, ktorzy
    > skonczyli prawo nie wspomne:)
    Niechaj cię papier nie mami. Chciałabyś, aby w ważnej dla ciebie sprawie
    reprezentował cie np. prawnik co dyplom ledwie na 3 wybroniłi to z łaski?
    Są tu ludzie znający się na prawie lepiej lub gorzej, są zupełni amatorzy
    (jak ja), ale nie ma przecież prawników - fachowców z prawdziwego zdarzenia.
    Oni na udział w tym naszym pieprzeniu nie mieliby przecież czasu ani ochoty
    nawet, gdyby o nim wiedzieli. Po cóż im takie pierdoły?

    --
    Jotte