  • Data: 2005-07-14 05:05:14
    Temat: Re: praca w butiku a odpowiedzialność za towar
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dan napisał(a):
    > Uzytkownik "octavo" <...@h...com> napisal w wiadomosci

    > Jak to nie ma? Ma caly towar na stanie.

    [ciach]

    Przykro to pisać, ale dyskusja z tym człowiekiem nie ma sensu.
    Ten gość siedzi gdzies w USA, i o ile zna się (zapewne) na prawie
    amerykańskim to jego wiedza na temat prawa polskiego jest beznadziejna.
    Jego wypowiedzi opierają się na przekonaniu o swej nieomylności i
    założeniu, że jak jakiś przepis jest dla kogos niekorzystny to jest
    sprzeczny z konstytucją, prawami człowieka i w ogóle.

    Trudno jest go rozpoznać, bo przy kazdej wizycie uzywa innego nicka i
    emaila, ale zawsze prędzej czy później zdradzi się nazywając sędziów
    prostytutkami, ubliżajac prof. Gardockiemu, czy tez wykazujac
    uwielbienie dla orzeczeń strasbourskich. Ale nie proś go o rozwinięcie
    wypowiedzi, bo za znalezienie i przetłumaczenie orzeczenia na które się
    powołuje każe sobie zapłacić. Zresztą nie wiem czy warto byłoby płacić
    czowiekowi, który twierdzi, ze Strasboug "unieważnia" ustawy albo ze
    jakis przepis jest "nieważny" bo jest niezgodny z konstytucją.

    Zastanawiałem się, czy też i tutaj wstawi orzeczenie Kreuz v Polska.
    Wstawił. Chyba je lubi, albo innych nie zna. Musze przyznać, że bawiło
    mnie dyskutowanie z nim, gdy twierdził, że Strasbourg zabronił w tym
    orzeczeniu pobierania wpisów procentowych.

    --
    Falkenstein
    Ordo Lumine