  • Data: 2005-07-14 12:23:38
    Temat: Re: praca w butiku a odpowiedzialność za towar
    Od: celeb <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bus sadowy z Lublina Otto Falkenstein wrote:

    > nazywając sędziów
    > prostytutkami, ubliżajac prof. Gardockiemu,

    A sprawe skandaly ZChNu z Wodzislawia to kto zaklepal jak nie Gardocki?
    A Strasbourg uznal ze Gardocki to jednak prostytutka. Gardocki pewnie
    myslal ze skoro mu te numery w PRLu przechodzily, to dlaczego nie teraz,
    kiedy przemalowal sie na sedziego.

    > Zastanawiałem się, czy też i tutaj wstawi orzeczenie Kreuz v Polska.
    > Wstawił. Chyba je lubi, albo innych nie zna.

    A Skolowski z Wodzislawia? Udajesz teraz glupiego, no bo jak przyznac
    sie do rutynowego gwalcenia praw obywatelskich przez prostytutki w togach.

    > Musze przyznać, że bawiło
    > mnie dyskutowanie z nim, gdy twierdził, że Strasbourg zabronił w tym
    > orzeczeniu pobierania wpisów procentowych.

    nie klam. Nie zabroni. Uznal ze takie nalicznie narusza prawa czlowieka.
    I wlasnie weszla nowa ustawa zgodnie z wyrokiem Strasbourgu.