  • Data: 2005-07-14 08:04:56
    Temat: Re: Odp: praca w butiku a odpowiedzialność za towar
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Dan [Thu, 14 Jul 2005 09:42:14 +0200]:

    > Skoro pracownicy godzili sie na takie incydenty, to ich sprawa.

    Alez ja wcale temu nie zaprzeczam. Miedzy innymi z powodu
    roznych innych rownie dziwnych praktyk ja ta wspolprace
    po miesiacu jednak definitywnie zakonczylam...

    Mowie tylko, ze to normalna praktyka nie tylko w malych
    firemkach, ale i w tych duzych firmach, zatrudniajacych
    dziesiatki tysiecy pracownikow.

    Zazwyczaj jak sie jest na dole, to sie po dupie dostaje.

    Kira