    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: praca dla fachowca
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <5c1fa23d$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c200369$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c203c2d$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c20aba4$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c20b1cc$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c21428b$0$490$65785112@news.neostrada.pl>
    <1cm3ovpag0y34$.2n429b0dac9i$.dlg@40tude.net>
    <5c223427$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5c224b6d$0$490$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5c228113$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 25 Dec 2018 22:59:53 GMT

    > Skąd Wy te mądrości bierzecie?

    Wy? Nas u mnie jest jeden...

    > Odejdźmy na chwilę od Stachowiaka, bo to temat budzący emocje.

    U mnie temat Stachowiaka nie budzi zadnych emocji.
    Zreszta powyzej nic o Stachowiaku nie było - to było pytanie zupełnie
    teoretyczne...

    > Załóżmy, że mamy KOWALSKIEGO. KOWALSKI strasznie chce być świadkiem.
    > No więc przychodzi i wygłasza swe mądrości na portierni i jeszcze
    > składa zawiadomienie o przestępstwie niedopełnienia obowiązków przez
    > portiera, bo nie zaprotokołował jego zeznań. Czy dostrzegasz
    > absurdalność tej sytuacji?

    Ale co to ma wspolnego z omawianymi sytuacjami?

    > Nie. Ja jedynie próbuję pokazać, jakie są, bo to grupa o prawie.
    > Resztę dokładacie sami i to jeszcze próbując dowieść, że to ja
    > napisałem. I z zasady staram się nie oceniać, bo to nie moja sprawa.

    Alez oczywiscie ze twoja! I mało tego, moim zdaniem, jezeli coś uznałbys
    za nie tylko głupie ale rowniez niebezpieczne dla obywatela czy niezgodne
    z twoim moralnym poczuciem uczciwosci to imo powinienes zaprotestowac.
    Tak po ludzku!

    > Nic nie dało. Miała być podwyżka i jest taka sama, tylko do
    > publicznej wiadomości dorzucono trzynastkę i podzielono to na 12,
    > więc o stówkę więcej wyszło. Tylko nie mam zielonego pojęcia, co to
    > ma do rzeczy.

    Ano to ze pomimo łamania prawa, udało się cos oddolnie zmienic pokazujac
    jednosc policjantów. Wiec jeżeli sa przepisy dotyczace łatwego
    wymigiwania sie od pobiecia obywatela to moze tez dobrzy policjanci
    powinni sie zjednoczyc w celu zmiany tych przepisów?

    Swoja szosa jeżeli sie nie udało w sprawie podwyzek, to w sumei szacun
    dla rzadu, ze tak to ubrał w piekne słówka. Czemu przeszedł ten pozytywny
    komunikat?
    W sadach tez zwiazkowcy jakos dali sie przekonac i sprzedali swoich
    członków. Az jestem ciekawy czy za chwile nie zmienia sie władze sadowych
    zwiazków i protest sie nie powtorzy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,