  • Data: 2018-12-23 11:59:24
    Temat: Re: praca dla fachowca
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22-12-18 o 23:08, cef pisze:

    > Nie wiem dlaczego masz takie ograniczone
    > możliwości swobodnego kojarzenia faktów i logicznego myślenia.

    Nie, ja mam świadomość, że te publikowane fakty mogą nie być faktami.
    Zbyt wiele razy miałem okazję osobiście uczestniczyć, w relacjonowanych
    później przez media zdarzeniach i wiem, że te relacje potrafią być
    krańcowo odległe od rzeczywistości. Dlatego - być może niesłusznie - z
    zasady zakładam,że te relacje są niewiarygodne, a prawdę, to napiszą,
    jeśli się pomylą.