  • Data: 2018-12-22 23:08:42
    Temat: Re: praca dla fachowca
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Aleja piszę o wzięciu teraz tej starej prasy i przeanalizowaniu.

    I ja dokładnie tak zrozumiałem.
    Jeśli ja wtedy jako rówieśnik Przemyka
    wiedziałem z informacji, które do mnie docierały,
    że proces sanitariuszy jest przykrywką,
    to znaczy, że analizujesz nie te źródła
    co trzeba.
    Także wcale mnie nie dziwi, że we współczesnej sprawie Stachowiaka
    nie umiesz wyciągnąć prawidłowych wniosków ze znanych faktów.

    > Widzisz, a mnie nie wystarcza.

    Nie wiem dlaczego masz takie ograniczone
    możliwości swobodnego kojarzenia faktów i logicznego myślenia.