  • Data: 2003-12-09 13:58:41
    Temat: Re: praca, ciaza i same problemy
    Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witaj
    ja na waszym miejscu nie zgodzilabym sie na podwyzszenie pensji w 7 miesiacu
    ciazy poniewaz ZUS takie przypadki kwestionuje. Malo tego gdy wystepuja znaczne
    wahania w rozmiarze dochodow podstawa do wyliczenia zasilku maciezynskiego moga
    byc dochody nawet z ostatnich 12 miesiecy. Moja kolezanke zalatwili tak, ze
    zaklad pracy wyplacil jej zasilek maciezynski na podstawie wynagrodzenia z
    ostatnich 6 miesiecy, ale ZUS to zakwestionowal i musiala zwrocic caly zasilek.
    A to juz jest spory wydatek.