    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: praca bez umowy - jakie mam prawa?
    Date: Fri, 12 Mar 2004 23:49:38 +0100
    Sender: r...@p...onet.pl@pc107.nowysacz.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik "Olgierd" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:vxr7ywdmsi5n$.dlg@olgierd.gov.pl...

    > Czy naprawdę uważasz, że _każde_ naruszenie prawa nadaje się tylko do
    > prokuratury, policji, dzielnicowego? Skąd i po co ten radykalizm?

    Bo w wypadku podejrzenia popełnienia przestępstwa najlepsza jest włąśnie
    taka droga. To Policja może zabezpieczyć przed przepadkiem dowody. Jak
    dziewczyna zacznie jakieś podchody albo straszenie, to zabezpiecza sobie
    tyły, odwrócą kota do góry ogonem i nic z tego nie będzie.

    > Dlaczego zatem nie uważasz, że nadają się do tego: groźby karalne,
    > pranie pieniędzy, nielegalna bukmacherka oraz szereg innych czynów
    > popełnionych przez pewnego grupowicza?

    Napisałem już, że to się robi nudne. Jeśli macie coś do jednego z
    grupowiczów i uważacie, że popełnił przestępstwo, to złóżcie stosowne
    powiadomienie w organach ścigania, pozwijcie go na ubitą ziemię albo
    uczyńcie, co Wam tylko rozsądek podpowiada. Ale nie zawracajcie mi tym
    głowy. Proszę! Mnie chłop nic nie zrobił.