  • Data: 2007-06-06 21:09:41
    Temat: Re: pozew z sądu pracy
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 06 Jun 2007 17:18:32 +0200, asmira napisał(a):

    > ale ja nigdy nie chciałam tej konkretnej osoby zatrudnić. Była tylko
    > kandydatem. Nic z tego nie wyszło. Zgadzam się z istnieniem umowy
    > cywilnej, nawet jeśli nie była podpisana.

    Tak na przyszłość: to nie ma znaczenia jaki masz zamiar. Liczy się to jak
    wygląda sposób świadczenia usług przez takiego zleceniobiorcę. Są pewne
    cechy stosunku pracy i jeśli gość świadczy pracę w taki właśnie sposób,
    to jest to stosunek pracy nawet jeśli nazwiesz sobie umowę "Hula-Hoppa".

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com