  • Data: 2007-06-07 11:06:52
    Temat: Re: pozew z sądu pracy
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak na przyszłość: to nie ma znaczenia jaki masz zamiar. Liczy się to jak
    > wygląda sposób świadczenia usług przez takiego zleceniobiorcę. Są pewne
    > cechy stosunku pracy i jeśli gość świadczy pracę w taki właśnie sposób,
    > to jest to stosunek pracy nawet jeśli nazwiesz sobie umowę "Hula-Hoppa".

    IMHO cała sprawa jest wyłącznie chęcią udowodnienia mi czegoś.
    Tak w ogóle, to osoba ta wcześniej była na umowie zleceniu w firmie, która
    świadczy usługi outsoursingowe dla TP SA. Był zobowiązany meldować się w
    biurze o 8 rano, dostawał listę osób, u których ma się pojawić, z listy tej
    musiał się codziennie rozliczyć. I tamtej firmy nie pozywa, choć IMHO to był
    stosunek pracy.

    Ja nie wymagałam, by codziennie przychodził do biura. I nie przychodził. Nie
    prosił o wolne, robił co chciał.
    A.