  • Data: 2007-06-06 15:33:37
    Temat: Re: pozew z sądu pracy
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli jest jak mówisz to nie będziesz miała z nim problemów.
    > Na przyszłość uważaj na takie "wstępne dogadanki", no i *nigdy* w
    > zleceniu nie określaj godzin i miejsca świadczenia usług, pod żadnym
    > pozorem nie każ (ani nie pozwalaj!) podpisywać list obecności, nie
    > awanturuj się jeśli ktoś się "spóźnia" albo nie przychodzi danego dnia do
    > pracy.

    Generalnie rozumiem różnicę między umową o pracę, a umowami cywilnymi.
    Propozycja umowy zlecenia zawierała tylko konkretne zadanie: "pozyskiwanie
    zleceń na emisję reklamy". Nie interesowało mnie w jakich godzinach, do kogo
    i w jakiej kolejności się zgłosi. Przez cały okres "pracy" nie dostałam ani
    jednego sprawozdania z tego co było robione.

    W sumie człowiekowi dałam ok. 4 tys. zł. Pod pretekstem "siostrze dziecko
    zachorowało, a ja od niej pożyczałem, a teraz ona nie ma na lekarstwo".
    Wyciągałam portfel i kładłam kasę na stół. Przyznaję się, jestem szczytem
    naiwności ;)

    Ale od tej historii, wszystko chcę mieć na piśmie. Nawet z przyjaciółmi z
    piaskownicy.
    A.