  • Data: 2009-02-17 21:52:15
    Temat: Re: pozew sądowy - odsetki
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roman Rumpel pisze:

    > Różnie bywa z tą zbędnością. Znam sąd, który wymaga krs pozwanego dla
    > wykazania charakteru gospodarczego sprawy.

    A jak niby z KRS ma wynikać charakter gospodarczy sprawy? Że jak
    pozwę XXX sp. z o.o. to sąd nie wie, czy to firma? Zresztą niewłaściwość
    sądu to zarzut przysługujący pozwanemu, a nie badany z urzędu chyba. Ja
    bym nie ryzykował, chyba że komuś nie zależy na 30zł. W ostateczności
    dla sądu-dziwaka KRS można złożyć później, albo się żalić.

    --
    Liwiusz